Klacht watch2day.nl: Klantenservice hebben ze niet bij Watch2day

Klachtnummer
# 302784
Gebruiker
Ga777
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 2 december 2016 een watchwinder gekocht bij Watch2day. Deze watchwinder hield er al snel mee op. Waarna ik contact zocht met de klantenservice via de mail op 15 november 2017. Zei vertelde mij op 30 november dat ik het product kon opsturen en dat de reparatietijd 3 á 4 maanden zou duren. Ik heb het pakketje diezelfde dag verstuurd. En zou afwachten tot ik weer iets zou horen. Op 3 april weer gemaild hoe het zat met de reparatie. Toen ben ik terug gemaild dat er geen tijdsindicatie kan worden gegeven wanneer de reparatie plaats zou vinden.
Toen stelden ze voor om het aankoopbedrag zonder verzendkosten terug te zetten op mijn account zodat ik iets anders kon uitzoeken. Nog al vreemd natuurlijk na 4,5 maanden wachten en geen oplossing. Maar aangezien alle gesprekken moeizaam liepen dacht ik dat dit een snelle oplossing zou zijn.
Fout dus want het aankoopbedrag zou binnen twee weken door de financiële afdeling worden bijgeschreven op mijn account. Maar nu 3 weken later en mailtjes met welgemeende excuses van Noëlla en Jeanine ben ik nog steeds niks rijker geworden.

En na het lezen van de vele klachten op het internet denk ik niet dat ik mijn geld nog terug ga krijgen. Dus hoop ik dat op deze manier mensen gaan inzien dat dit een klantenservice is.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen op mijn bankrekening. Omdat ik zeker weet dat als ik nu iets online bij watch2day ga kopen. Ik weer van voor af aan kan beginnen als het om het contact met de klantenservice gaat.

3 reacties

  1. Auteur
    Ga777
    Datum
  2. Auteur
    Ga777
    Datum
  3. Auteur
    Ga777
    Datum

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren