Klacht Watch2day.nl: Retourzending na ruim 3 weken nog niet verwerkt,
Details
Klacht
In december 2 horloges besteld, 1 van de horloges kwam niet overeen met de in de outlet getoonde afbeeldingen en de 2e heb ik na het verlopen van verwachte verzenddatum gecancelled, maar deze werd alsnog een week later opgestuurd.Na eerst vergeefs 2 serviceaanvragen verstuurd te hebben gebeld, en begin januari beide horloges retour gestuurd met een door watch2day zelf verstrekt UPS retour etiket, en volgens de UPS tracking gegevens is het pakket op 9 januari om 10.24 uur bij hun depot in Waalwijk afgeleverd.
Ik heb echter tot op heden geen bevestiging van ontvangst. Gister dan eindelijk (weer) telefonisch contact met de klantenservice, blijkt dat ze ondertussen van magazijn zijn veranderd en dat mijn retourzending niet terug te vinden is.
Medewerkster zou eea uitzoeken en mij vandaag terugbellen, maar ik heb niks gehoord. Ondertussen staat er voor 300 euro aan facturen open bij Afterpay.
Op mijn emails wordt maar mondjesmaat en veel te traag gereageerd, ook via Facebook een bericht sturen heeft geen zin, er wordt na 3 dagen naar gekeken maar er komt geen reactie.
HALLO WATCH2DAY, WAKKER WORDEN, ACTIE!!
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk annulering van zowel de orders als de beide facturen bij Afterpay.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.