Klacht Watch2day.nl: Retourzending na ruim 3 weken nog niet verwerkt,

Klachtnummer
# 291248
Gebruiker
Peter en Sabine
Datum
5 reacties

Details

Klacht

In december 2 horloges besteld, 1 van de horloges kwam niet overeen met de in de outlet getoonde afbeeldingen en de 2e heb ik na het verlopen van verwachte verzenddatum gecancelled, maar deze werd alsnog een week later opgestuurd.

Na eerst vergeefs 2 serviceaanvragen verstuurd te hebben gebeld, en begin januari beide horloges retour gestuurd met een door watch2day zelf verstrekt UPS retour etiket, en volgens de UPS tracking gegevens is het pakket op 9 januari om 10.24 uur bij hun depot in Waalwijk afgeleverd.

Ik heb echter tot op heden geen bevestiging van ontvangst. Gister dan eindelijk (weer) telefonisch contact met de klantenservice, blijkt dat ze ondertussen van magazijn zijn veranderd en dat mijn retourzending niet terug te vinden is.

Medewerkster zou eea uitzoeken en mij vandaag terugbellen, maar ik heb niks gehoord. Ondertussen staat er voor 300 euro aan facturen open bij Afterpay.

Op mijn emails wordt maar mondjesmaat en veel te traag gereageerd, ook via Facebook een bericht sturen heeft geen zin, er wordt na 3 dagen naar gekeken maar er komt geen reactie.

HALLO WATCH2DAY, WAKKER WORDEN, ACTIE!!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk annulering van zowel de orders als de beide facturen bij Afterpay.

5 reacties

  1. Auteur
    Peter en Sabine
    Datum
    Omdat er van watch2day zelf geen reactie komt (zoals toegezegd) heb ik zelf zojuist geprobeerd te bellen, tot 3 x toe met 2 verschillende telefoons, maar zodra ik optie 1 watch2day kies wordt de verbinding verbroken. Gaat goed daar!
  2. Auteur
    Peter en Sabine
    Datum
    Afgelopen week na 7 pogingen dan eindelijk iemand van klantenservice gesproken, tot 2 x toe zelfs (!), blijkt dat ze hun magazijn begin januari hebben verhuisd, daarbij zijn diverse retourzendingen zoekgeraakt, lekkere boel...
    Medewerksters willen en kunnen niets doen tot er een leidinggevende naar gekeken heeft, die is er op maandag (5 februari) weer. Dan pas kunnen ze ertoe over gaan de Afterpay facturen te annuleren. Ondertussen ben ik al vanaf eind december! met dit verhaal bezig! Wordt vervolgd...
  3. Auteur
    Peter en Sabine
    Datum
    Vandaag deze reactie via Facebook ontvangen:

    "Hi P....,

    Wij hebben van de week een aantal keer contact gehad over de zendingen die niet terug te vinden zijn bij ons. Het kan voorkomen dat een zending niet goed verwerkt is en zoals ik aangegeven heb, zijn wij gewisseld van magazijn waardoor wij sommige zendingen niet terug kunnen vinden. Ik heb u daarbij ook de garantie gegeven dat wij er voor zullen zorgen dat dit in orde gemaakt wordt. Wij zijn hier vandaag mee bezig en verwachten aan het einde van de dag hier uitsluitsel over te kunnen geven. Wij begrijpen dat het erg vervelend is, maar wij doen onze best dit voor u op te lossen.

    Groet, N......"

    Daarna krabbelden ze terug met:

    "Ik begrijp dat het erg vervelend is allemaal, zo ervaren wij dat ook. Echter moeten wij wel achterhalen waar de retour is om er zeker van te zijn dat deze geleverd is bij ons. Het is namelijk ook mogelijk dat UPS een fout gemaakt heeft met de bezorging van het pakket etc. Naar verwachting weten wij aan het einde van de dag meer hierover."

    Nu zou de fout ineens 'mogelijk' bij UPS liggen??

    Het wordt wel een eenzijdige conversatie hier op deze manier, watch2day is op bijna geen enkele wijze normaal te benaderen en ze reageren nauwelijks of veel te laat op berichten, ik vraag me zelfs af of ze dit wel lezen.... waarschijnlijk niet.
  4. Auteur
    Peter en Sabine
    Datum
    na veel bellen / aandringen mijnerzijds (heb er zo'n 200 belminuten aan besteed) heeft Watch2day gister dan eindelijk besloten om de openstaande facturen te annuleren. Het feit dat ze toe hebben gegeven dat er meerdere zendingen tijdens de verhuizing zoek zijn geraakt, dat ik eea zwart op wit en ook op audio opname heb, plus mijn volharding in het feit dat het niet mijn verantwoording is dat zij retourzendingen kwijtraken zal zeker meegeholpen hebben. Ik ben tevreden met het eindresultaat, de facturen zijn gecancelled, maar over de manier waarop en het feit dat ik daar zelf zowat 4 weken achteraan heb moeten zitten ben ik minder goed te spreken. Vlotte service en klantgericht zou ik het in ieder geval NIET noemen. Wat mij betreft mag dit epistel automatisch afgesloten worden.
  5. Auteur
    Peter en Sabine
    Datum

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen