Klacht Watch2day.nl: Trage klantcontact met als gevolg dat de horloge gaat roesten van binnen.

consumentOnline

Een dure horloge (Seiko kinetic) gekocht bij Watch2day. Deze blijkt na 1,5 jaar toch niet waterdicht, er is vocht in de horloge. Het zou tot 100m water dicht moeten zijn. En ik heb het nooit tijdens het zwemmen gedragen.

Ik heb gelijk contact opgenomen via de website en al twee dagen geen antwoord. Als de horloge zolang met vocht blijft zitten, kan het voor het uurwerk toch nooit goed zijn?

Ik wil het zsm gerepareerd hebben voor de horloge van binnen begint te roesten.

Watch2day.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

consumentOnline
Ik heb zelf achteraan moeten bellen. Dan pas kon het gerepareerd worden. Maar helaas zit er na de reperatie nog steeds vocht in de horloge. Deze heb ik weer gemeld bij Watch2day. Ook na 3 dagen wachten en twee keer emailen kreeg ik deze letterlijke antwoord terug: " Wij hebben contact opgenomen met ons reparatiecentrum en deze geeft aan dat uw horloge geen defect betreft. Het uurwerk loopt naar behoren. Om deze reden kunnen wij u niet verder helpen. Onze excuses voor het ongemak." Het uurwerk loopt naar "behoren", dat er vocht erin zit vind men blijkbaar normaal.

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?