Klacht Watch2day.nl: Watch2Day verzint schade

# 194698
Jagers Hengelo

Juli een horloge besteld. Levering was vertraagd en kwam veel later. Na levering viel binnen enkele weken viel het glasplaat en de wijzers uit het klokje.
Na telefonisch contact op 6-09-2016 moesten we foto's van de schade toesturen. Volgende dag de foto’s doorgestuurd binnen 4-8 weken zou de reparatie plaatsvinden. In de bevestiging was dit plots 3 a 4 maanden. Op 06-10-2016 e-mail ontvangen waarin stond dat de werkzaamheden, vervanging van het glas, wijzers en het reinigen 40 euro bedragen. Deze kosten kwamen voor mijn rekening. Ik heb bezwaar gemaakt en gevraagd om mijn geld terug.
Daarna kwam de reparatie afdeling met 'ervaren' horlogemakers en vastgesteld dat het uitvallen van het glas en wijzers het gevolg zijn van val of stootschade.

1. Wie heeft deze schade pas na meerdere e-mail verzonnen en waar blijkt dat uit? (schade die er voor de duidelijkheid niet is) 2. Het kan toch niet zo zijn dat ik een gebrekkig product ontvang en moet opdraaien op de (indicatie adviesprijs) reparatiekosten? Er zijn intussen al vele e-mails heen en weer gegaan en het lijkt op een welles-nietes discussie zonder einde. 10 oktober heb ik Watch2Day het volledige aankoopbedrage van EUR. 84,90 gevraagd terug te storten op mijn rekening met een redelijk termijn van 14 dagen. Tevens gewezen op de wetgeving en hun verplichtingen die boven hun voorwaarden gelden. Watch2Day weigert en geeft mij de optie de reparatiekosten te betalen of retourneert mij het defecte horloge. Ik wens het volledige aankoopbedrag a EUR. 84,90 retour.

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?