Klacht Watchshop.com: De levering niet ontvangen.

Klachtnummer
# 437268
Gebruiker
LekkerEten#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Horloge niet ontvangen . Volgens het bedrijf 14 april verstuurd en te traceren via DHL . Dat klopt dus niet het is niet te traceren. Heb geprobeerd het bedrijf te Bellem maar nummer bestaat niet! Heb het 11 april besteld. Het gaat om een CasioClassic WATCH AW-90H-9EVF.

De oplossing

Het geld aan mij aan mij terugstort, was voor de verjaardag vandaag voor mijn kleinzoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Watchshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Watchshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen