Klacht Water Solutions: Er wordt geen actie ondernomen op onze klacht, terwijl dat wel is toegezegd

Anniek

Op 19 mei heb ik al aangegeven dat er iets mis is met ons watersysteem en de laatste twee cartridges die we hebben geplaatst. Na lang wachten heeft een medewerker beloofd om Jeroen Arents langs te sturen. Die is niet geweest, heeft niks van zich laten horen, reageert nergens op. Daarna nog een keer contact gehad met de medewerker. Hij zou Jeroen urgent aanspreken, maar nog steeds niks gehoord. Inmiddels heb ik zeker 10 keer actie ondernomen om contact te krijgen en om iemand ernaar te laten kijken, maar het lijkt er niet op dat ze ons serieus nemen. Graag wil ik dat er een afspraak wordt gemaakt die ook wordt nagekomen.

Contact met ons opnemen, langskomen en het probleem oplossen!

Anniek
    We zijn inmiddels 10 dagen verder en nog steeds heb ik niks van Water Solutions gehoord. Intussen is er 3 keer toegezegd via de chat dat ze onze klacht zullen doorgeven en dat er op korte termijn contact met ons opgenomen zal worden. Dat is niet gebeurd. De laatste keer was de medewerker zelfs vergeten mijn naam en telefoonnummer te noteren, daar moest ik zelf aan denken. Schandalig!

Anniek
Water Solutions laat niks van zich horen, precies wat ik al had verwacht. Waardeloos bedrijf. Kijk goed uit voordat je hiermee in zee gaat. Ze doen niet wat ze beloven.

Ook een klacht indienen over Water Solutions?