Opgelost door Waterbedrijf Groningen: Onterechte incassokosten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 310554
Gebruiker
W.E.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Aanmanings brief incassokosten €20,50 berekend. Geen herinnerings brief ontvangen!

Gewenste oplossing

Klopt niet, er hoort eerst een herinnerings brief verstuurd te worden, voor er incassokosten in rekening gebracht worden! Ik kreeg het klachten formulier van hun niet weg.
Geboden oplossing
Klantenservice gaf toe dat er iets mis gegaan is. De incassokosten zijn komen te vervallen. Jullie bedankt voor de bemiddeling!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Waterbedrijf Groningen
    Datum
    Dag mevrouw Van Leeuwen. Een van onze medewerkers neemt in de loop van de week contact met u op, om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
    vriendelijke groet, Daphne
  2. Auteur
    W.E.
    Datum
    Daphne, Ik wacht af. Ik hoop dat het eerlijk afgehandeld wordt. Was altijd zeer tevreden over jullie. Gr. Winnie van Leeuwen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Waterbedrijf Groningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen