Klacht Waterbedrijf Groningen: Wasgoed bruin geworden

Jan

Op 4 augustus kwam er zonder waarschuwing vooraf ineens bruin water uit de kraan waardoor een hele wasmachine witgoed bruin is geworden. Na diverse behandelingen bleven er drie stuks over die niet meer te redden waren. Ik heb een klacht ingediend bij het waterbedrijf en 's-middags kwam er iemand van het waterbedrijf het wasgoed bekijken. Omdat ze verder niets meer van zich lieten horen heb ik 3 september weer gebeld en kreeg te horen dat het waterbedrijf nooit bij mensen schade op komt nemen.
Ik had de schade bij de verzekering moeten melden. Maar omdat er wel degelijk iemand van het waterbedrijf langs was geweest dacht mijn vrouw dat de schade bekend was en heeft ze vorige week de kleding weggegooid. De schade is 50 euro en ik heb het idee dat het waterbedrijf eerst de indruk wil wekken dat er wat aan gedaan wordt om vervolgens niets meer te laten horen in de hoop dat men het er bij laat zitten en als dat niet gebeurt ineens met dat verzekeringsverhaal te komen.

Vergoeding van de schade van 50 euro.

Waterbedrijf Groningen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Waterbedrijf Groningen?