Opgelost door Waterfleswinkel.nl: Geen leverering

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 378374
Gebruiker
J.A.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 juli 2019 bestelling geplaatst betaald met ideal.
Tot op heden nog niets ontvangen.
Er is geen contact te krijgen met deze firma. Er staan 2 telefoonnummer op de website die allebei niet in gebruik zijn. Op e-mails reageert men niet.

De oplossing

Betaling terug storten of order leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Waterfleswinkel.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    J.A.
    Datum
    Hallo,

    20 minuten na jullie uitnodiging via mail aan waterfleswinkel, Kreeg ik de volgende mail.

    Bestelnummer: 7193
    Besteldatum: 01-07-2019

    Uw bestelling heeft de volgende (nieuwe) status gekregen:
    Geannuleerd

    Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:

    Product helaas niet tijdig leverbaar, we storten het bedrag retour. Onze excuses voor het ongemak.

    U kunt op deze e-mail reageren indien u vragen heeft.

    Het kan dus wel, reageren op mail. Blijf het toch raar vinden dat beide telefoonnummers niet in gebruik zijn. Zodra ik het betaalde bedrag retour heb ontvangen laat ik het weten.
    Bedankt voor de hulp.
    Met vriendeljke groet
    J.A.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrag retour storten. Het aankoopbedrag is terug gestort door Waterflessenwinkel.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Waterfleswinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen