Klacht Waterlelie: bij vroegboekkorting geen geld retour bij ziekte

Klachtnummer
# 106276
Gebruiker
jamag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 27 maart zou ik met een aantal collega's naar de sauna. Dit is vaste prik 1 x per half jaar. Vandaar dat we ook ruim op tijd boekten en betaalden via de vroegboekkorting.
Helaas werd ik geveld door een hevige griep en kon dus niet naar de sauna. Mijn collega's hebben nog geprobeerd een plaatsvervanger te regelen, maar dit lukte niet op zo'n korte termijn.

Nu weet ik dat er op de site staat dat het niet mogelijk is geld terug te krijgen, maar dan vind ik dat het bedrag van de rekening van de groep afgetrokken had moeten worden of had een tegoedbon meegegeven. Ik ben het geld: €20 nu gewoon kwijt!
Vraag me ook af of dit wettelijk überhaupt is toegestaan.

De oplossing

Mijn geld terug, desnoods in de vorm van een tegoedbon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waterlelie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waterlelie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen