Klacht Waternet: Abbonementskosten dat na opzegging nog een aantal keer is afgeschreven dat ik terug wil.

Klachtnummer
# 653276
Gebruiker
KleineLeeuw#161
Datum
0 reacties

Details

Klacht

24 juli heb ik mijn abonnement bij waternet stop gezet. Vervolgens zijn er t/m december nog elke maand betalingen afgeschreven. Hierover heb ik ze meerdere keren bericht en meerdere keren gebeld. Telkens werd mij verteld dat ik het geld ga terug krijgen ook dat ik berichten ter verificatie zou krijgen. Geen heb ik gehad. Het laatste belletje zou het per direct overgemaakt worden. Dit is nu 9 dagen geleden.

Het gaat niet om een enorm bedrag (minder dan 100 euro), maar voor studenten die zichzelf volledig financieren en het met een stagevergoeding moeten doen, betekent die +/- 100 euro een a twee weken eten. Ook gaat het om een principe dat ik recht op dat geld heb en de nodige moete erin stop en niks krijg en verder niks ertegen kan doen. Ik heb hier onnoemelijk veel tijd in gestopt die ik niet terug krijg, ik hoop niet dat ik het voor niks heb gedaan.

Gewenste oplossing

Ik wil dat deze klacht bij het bedrijf komt en dat ze stoppen met dit bij andere doen! Ik wil mijn geld terug en een vergoeding voor de moeite en tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen