Klacht Waternet: BELACHELIJKE BRIEF DAT IK ZOU MOETEN INVULLEN EN TERUG MOET STUREN

l.m. rekers

Mijn klacht over waternet en met name Berry Jansen (Afdelingshoofd Klantenservice Waternet) is dit, ik heb een brief ontvangen of ik voor 18 februari 2020 mijn rekening wil betalen.

BOVENDIENZOU IK VOLGENS WATERNET EEN BRIEF MOETEN TERUG STUREN
met ANTWOORDEN OVER MANIER VAN BETALEN AUTOMATISCH OF 1 KEER PER 3 MAANDEN EN OF IK HET PER EMAIL>WIL ONTVANGEN ZODAT IK GEEN 1,50 HOEF TE BETALEN.

DIT LAATSTE ERGERT MIJ HET MEEST WANT IK KRIJG HET ALTIJD OP MIJN MAIL MAAR DEZE MAAND NIET. DAARBIJ IS HET ZO DAT IK OP 29-1-2020 AL BETAALT HEB.

DUS IKZOU NIET WETEN WAAROM IK DEZE BRIEF KRIJG EN WAAROM IK DEZE MOET INVULLEN.

STUUR MIJ GEWOON ZOALS VORIG JAAR MIJN REKENING NAAR MIJN MAIL ADRES ZOALS VORIG JAAR OP 20 AUGUSTUS en 12 DECEMBER EN STUUR MIJ GEEN BRIVEN HOE IK WIL BETALEN EN OF IK HET PER EMAIL WIL ONTVANGEN WANT DAT HEB IK AL AANGEGEVEN ZOWEL OUDE EN NIEUWE EMAIL

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

l.m. rekers
Waternet heeft nog geen contact met mij gehad geen belletje of reactie.

Ook een klacht indienen over Waternet?