Klacht Waternet: Geen antwoord op klachten ingezonden via klachtenformulier.

Klachtnummer
# 301241
Gebruiker
J.D. Reitsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waternet reageert op een ingezonden klachtenformulier van 7/4 met de mededing dat er binnen 6 dagen een antwoord komt. Nimmer antwoord ontvangen.
Bellen naar klantenservice met dezelfde klacht op 11/4 heeft ook geen resultaat.
Bij op 23/4 opnieuw bellen om te vragen wat de status is krijg ik te horen dat er “is teruggekoppeld”.
Dit is een blatante leugen. Als ik iets had gehoord had ik immers niet opnieuw gebeld.

De oplossing

Antwoord op mijn 2 mails over dezelfde klacht. Excuses. En in het vervolg niet meer liegen dat er contact is opgenomen terwijl dat niet het geval is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen