Klacht Waternet: gezeur van Waternet over reeds betaald termijnbedrag/aanmaningskosten

Klachtnummer
# 302678
Gebruiker
juranda23
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks aangeleverd bewijs dat ik alle termijnen heb betaald blijft Waternet/Vesting Finance( e.o.a. incassotoestand die voor Waternet werkt) volhouden dat ik of één maandtermijn of aanmaningskosten niet heb betaald (ze weten zelf niet eens precies waar het over gaat, dus hoe kan ik het nou weten.....?) , en ben ik Waternet dus zogenaamd geld schuldig. Ik weet zeker dat dat niet zo is en dat ik zelfs geld van Waternet tegoed heb. Maar het lijkt of de mensen die het uit moeten zoeken een bord voor hun kop hebben en het verdommen om het ook echt uit te zoeken. Ik ben nou zover dat ze het voor mijn part voor de rechter mogen brengen want ik ga echt niet iets betalen wat ik reeds heb betaald. Wel heel vervelend wat betreft alle stress etc wat dit oplevert.......

De oplossing

Waternet moet mensen voor zich laten werken die kunnen lezen en rekenen. Met de mensen die bij Vesting Finance werken voor Waternet is het wel heel moeilijk babbelen......Graag zou ik willen dat Waternet of die firma Vesting Finance de door mij aangeleverde bewijsstukken van betaling echt zou willen doornemen en daardoor zou concluderen dat ik dus geen betalingsachterstand heb. En ook geen aanmaningskosten schuldig ben. Waternet stopt met deze belachelijke actie en Vesting Finance sommeert om mij met rust te laten en toegeeft dat zij geen openstaande vorderingen op mij hebben.
En ik heb wel een bijlage waarin al mijn bankoverschrijvingen staan naar Waternet, maar deze hebben zij al reeds ontvangen. En ik vind het niet zo slim om deze op deze website te downloaden, ik weet immers niet wie dit allemaal kan zien. Maar ik ben gaarne bereid indien Waternet nogmaals een overzicht wil hebben van al mijn (teveel-)gedane betalingen deze aan de firma te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen