Klacht Waternet: Ik kan miet meer inloggen in mijn waternet.

Klachtnummer
# 526213
Gebruiker
Erwin-Leeuwerink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat is je klacht? De klacht is dat ik niet kan inloggen in mijn-waternet. Hierdoor kan ik niet zien of er nog openstaande facturen zijn die betaald kunnen worden, en daarnaast wanneer ik de meterstanden van de watermeter kan doorgeven. Heb hier vele keren over gebeld maar dat lost niks op en op mijn brief heb ik 1 reactie gehad, maar het probleem is niet opgelost.

De oplossing

Hoe wil je geholpen worden? Het liefst door persoonlijk contact via de telefoon en via een brief, met inloggegevens zodat ik weer normaal kan inloggen in mijn waternet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen