Klacht Waternet: kwijtschelding jaar 2017

Klachtnummer
# 310213
Gebruiker
l.m. rekers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kwijtschelding waterschapsbelasting 2017 ik heb in oktober 2017 een brief ontvangen om waterschapsbelasting te betalen ik kon daar kwijtschelding voor aanvragen en heb dat ook gedaan vele keren daar over gebeld februari 2018 kreeg ik een boete erover en moest ongeveer 50,00 meer betalen het probleem is dat het onder een ander aanslagnummer werd gezet ik heb voor de zoveelste keer gebeld nu kijk ik weer en was 2017 nog steeds niet kwijtgescholden. Weer gebeld en deze meneer vertelde mij dat 2017 niet is kwijtgescholde maar het bedrag van 2018 (163,00) ja u leest dit goed 163,00 is van HET JAAR 2018 HOE in HEMELSNAAM kan er 163,00 Kwijtgescholden worden als ik nooit een aanmaning heb gehad maar ook geen rekening heb gehad het probleem ligt aan het feit dat het aanslagnummer van 2017 in eens 2 a 3 aanslagnummers heeft waardoor ik zogezegd wel kwijtschelding heb van 2018 163,00 maar nooit een brief heb ontvangen van betalen b.v.een gewoon bedrag.

De oplossing

KWIJTSCHEDING 2017 en zorgen dat jullie je fouten eens erkend

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen