Klacht Waternet: Slechte communicatie tegenover torenhoge kosten.

Klachtnummer
# 301028
Gebruiker
Gedupeerde1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte communicatie over aanmaningen en attenderen over extra kosten.
Automatische incasso (23,50) was mislukt (maanden daarvoor en daarna gaan goed).
Geen brief of email, maar nu wel brief van incasso op de mat!

40 euro extra! Incasso kosten op 63,62.
Na zelf bellen met Waternet, bleek er nog een extra 10 euro open te staan.
Alleen doordat ik zelf belde, weet ik dat het bestaat.

Telefonische zei: "Je kunt ook zelf op waternet.nl met je account kijken"!

De oplossing


Verbetering van klant communicatie.
Waarom geen 2de poging bij automatisch incasso?
Of met volgende termijn periode?

Kwijtschelding van incasso kosten van overdreven 40 euro!!! Meer dan alle waternet kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen