Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Waternet: Slechte communicatie tegenover torenhoge kosten.
Details
De klacht
Slechte communicatie over aanmaningen en attenderen over extra kosten.Automatische incasso (23,50) was mislukt (maanden daarvoor en daarna gaan goed).
Geen brief of email, maar nu wel brief van incasso op de mat!
40 euro extra! Incasso kosten op 63,62.
Na zelf bellen met Waternet, bleek er nog een extra 10 euro open te staan.
Alleen doordat ik zelf belde, weet ik dat het bestaat.
Telefonische zei: "Je kunt ook zelf op waternet.nl met je account kijken"!
De oplossing
Verbetering van klant communicatie.
Waarom geen 2de poging bij automatisch incasso?
Of met volgende termijn periode?
Kwijtschelding van incasso kosten van overdreven 40 euro!!! Meer dan alle waternet kosten.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.