Klacht Waternet: Slechte klantenservice/ bereikbaarheid Waternet

Klachtnummer
# 518199
Gebruiker
TechArt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waternet heeft een termijnbedrag bedacht, waarbij niet in te zien is hoe het is opgebouwd. Via Mijn Waternet kun je het bedrag niet aanpassen wat beter past bij het aantal huishoudens. Ik kan het bedrag alleen telefonisch wijzigen. Daarvoor moet ik wel een 0900 nummer bellen en de wachttijd is al 20 min. Reageren via Facebook of Twitter duurt al 5 werkdagen.

De oplossing

Het zou fijn zijn als je online via Mijn Waternet het termijnbedrag kunt aanpassen. Maak het mogelijk om met een medewerker te chatten in plaats van een chatbot.
Als je al een 0900 nummer moet bellen, verwacht ik dat je vrij snel aan de beurt bent. Of maak het gratis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen