Klacht Waternet: Teveel betaalde bedrag nog steeds niet gestort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 565562
Gebruiker
###***$$$
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg nog een tegoed van waternet van € 42,26 over het verbruik van 2020.
Herhaaldelijke mails gestuurd, geen antwoord. Met bellen wordt de telefoon neergelegd als zij het antwoord niet weten. Het bedrag staat sinds 5-10-2021 op "wordt verwerkt

De oplossing

Geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
###***$$$
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afgelopen maandag 15-11-21 een brief ontvangen,dat het bedrag binnen 8 werkdagen wordt gestort. De klacht is pas opgelost als daadwerkelijk het geld op mijn rekening staat. D.d. 05-10-21 was ook beloofd dat het geld gestort zou worden. Mocht ik het geld niet hebben ontvangen zal ik het opnieuw melden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen