Klacht Waternet: WATERNET doet zelf aan WANBETALING

mvandewoude

Op 11 mei 2021 kreeg ik de jaarafrekening voor gebruikt drinkwater. (zie bijlage). Ik heb teveel aan voorschotten betaald en krijg 285,67 euro terug minus het eerste voorschotbedrag voor dit jaar. Ik krijg dus volgens de afrekening terug gestort: 245,66 euro. in de afrekening staat niet - wat wel gebruikelijk is - wanneer bedoeld bedrag op mijn rekening staat. Ik op 12 mei daarover met WATERNET gechat en ik kreeg de mededeling dat binnen 2 weken het bedrag op mijn rekening zou staan. Maar het is nu 10 juni ej op één dag na een maand geleden dat ik de afrekening kreeg en WATERNET weigert terug te betalen. Ik heb er ook al over gebeld, ruim een week geleden nog en mij is toegezegd dat een spoedbetaling zou worden verricht, maar WATERNET weigert mij te betalen. En dat terwijl ik het geld hard nodig heb, omdat ik gepensioneerd ben en jongere vrienden van mij met een zoontje van 8 heb beloofd een deel van hun zomerhuisje (vakantie) te zullen meebetalen. Daar is het voor en op 24 juni gaan ze al weg naar het zomerhuisje. En ik kan mijn belofte niet nakomen, want ik heb een klein pensioen. Ik voel me zo onrechtvaardig behandeld als 73 jarige alleenstaande gepensioneerd vrouw.

Ik wil dat het bedrijf mijn geld binnen 24 uur over maakt op mijn bamkrekening bij haar bekend.

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Waternet?