Opgelost door Waternet: Waternet ik wacht al maanden, neem je verantwoordelijkheid en stort het geld

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 567751
Gebruiker
###***$$$
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg nog een tegoed van waternet van € 42,26 over het verbruik van 2020.
Herhaaldelijke mails gestuurd, geen antwoord. Met bellen wordt de telefoon neergelegd als zij het antwoord niet weten. Het bedrag staat sinds 5-10-2021 op "wordt verwerkt.

Brief ontvangen dat het geld binnen 8 werkdagen gestort wordt.
Helaas is het geld 25-11-21 nog steeds niet gestort.

Aan de telefoon wordt gezegd dat het nog 2 weken gaat duren, betreft achterstand. Het tegoed was al in juni bekend, het is nu bijna eind november

De oplossing

Ik wil het tegoed terug zien op mijn rekening.,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
###***$$$
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is eindelijk na maanden vandaag op de rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen