Klacht Waternet: Waternet plaats meters met te hoge verbruik, incassomethode onaanvaardbaar.

Klachtnummer
# 349359
Gebruiker
Telfort Klacht hoge rekening buitenland
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waternet plaats meters bij particuliere huishoudens die een te hoog verbruik aangeven. Daarna volgen hoge jaarafrekeningen. Ik moest over 4 jaar 1400 euro bijbetalen. Wie heeft ook deze ervaring. Zet uw klacht op klachtenkompass. Waternet gaat naar de kantonrechter als u niet betaalt om beslag op uw bankrekening of inkomen te leggen.Kijk wat de Nationale Ombudsman hiervan vindt, Kassa van zaterdag 9-2-2019
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/overheid-vaak-onduidelijkheid-bij-innen-schulden

De oplossing

Waternet reageerd nooit. Terugbetaling geincasserd bedrag 1400 plus alle incassokosten totall 3400 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen