Klacht Waternet: Waterschapsbelasting dwangbevel onterecht

Klachtnummer
# 303199
Gebruiker
JJE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vanmiddag per post een dwangbevel ontvangen met bevel tot betaling waterschapsbelastimg 2016 en 2017 binnen 2 dagen. Ik heb nooit eerder enige communicatie gezien van deze waterschapsbelasting. Ik heb nooit online mijn correspondentievoorkeur opgegeven. Alle communicatie moest via mijnverheid lopen. Ook daar noot een bericht gezien. Na lang zoeken heb ik ingelogd met mijn digid code ingelogd op mijnwaternet. Nu blijkt er ook geen emailadres ingevuld en ook geen optie om een herinneringsmail te ontvangen stond uitgeschakeld. Heel toevallig. Correspondentie van waternet waaronder mijn termijnbedrag water en mijn jaarlijkse meterstanden ontvang ik wel per post en worden netjes betaald. Waarom is er hiervoor nooit 1 herinnering verstuurd per post?? Zelfs niet over de aanmaning van 2016.

De oplossing

Ik ben pas tevreden als de dwangbevelkosten 2016 en 2017 worden kwijtgescholden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Waternet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen