Klacht Waternet: Waterschapsbelasting dwangbevel onterecht

JJE

Ik heb vanmiddag per post een dwangbevel ontvangen met bevel tot betaling waterschapsbelastimg 2016 en 2017 binnen 2 dagen. Ik heb nooit eerder enige communicatie gezien van deze waterschapsbelasting. Ik heb nooit online mijn correspondentievoorkeur opgegeven. Alle communicatie moest via mijnverheid lopen. Ook daar noot een bericht gezien. Na lang zoeken heb ik ingelogd met mijn digid code ingelogd op mijnwaternet. Nu blijkt er ook geen emailadres ingevuld en ook geen optie om een herinneringsmail te ontvangen stond uitgeschakeld. Heel toevallig. Correspondentie van waternet waaronder mijn termijnbedrag water en mijn jaarlijkse meterstanden ontvang ik wel per post en worden netjes betaald. Waarom is er hiervoor nooit 1 herinnering verstuurd per post?? Zelfs niet over de aanmaning van 2016.

Ik ben pas tevreden als de dwangbevelkosten 2016 en 2017 worden kwijtgescholden.

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Waternet?