Klacht Waternet: Ze betalen het teveel betaalde bedrag niet terug

Marissa Kuijper

Ik heb dit jaar mijn watermeterstanden op internet doorgegeven en net als alle andere jaren kreeg ik een foutmelding, heb al een paar keer gebeld met waternet omdat ik zo veel watergeld moet betalen. Er is iemand aan mijn deur geweest ter controle, ik was niet thuis maar kon een foto van mijn watermeter maken en opsturen via de app. Vervolgens kreeg is 7 augustus een brief dat ik 1166 euro terug krijg binnen 2 weken. Ik heb tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Ik ben al 2 maanden wekelijks met hun op de chat of aan de telefoon en ze beloven me elke keer weer volgende week word het gestort. Vervolgens moest ik opnieuw een foto van mijn watermeter opsturen en tot nu toe niets ontvangen... ja volgende week... ik heb 2 keer een klacht ingediend waar ik natuurlijk ook helemaal niets op terug hoor. Het is toch belachelijk dat ik moet bedelen en wachten op geld waar ik recht op heb. Als hun geld van jou krijgen plunderen ze gewoon je rekening.

Ik wil dat ze het geld storten, inclusief rente en een compensatie voor de ellende

Wij vinden dat Waternet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Waternet?