Klacht Watertuin Naaldwijk: Ziek van het eten bij de Watertuin in Naaldwijk

Stilwater80

Eten niet normaal slecht. Er stond een BBQ aan voor de steaks, maar deze waren taai en smaakte erg vies. Met het hele gezelschap van twee kinderen en vier volwassenen na een half uur naar huis omdat we allemaal aan de diarree waren. Proberen contact op te nemen met de Watertuin, maar bellen niet terug, mailen niet terug en als je iemand te spreken krijgt hoor je nee meneer ligt niet aan ons. Maar de degene die de communicatie doet is er even niet. Probeer nu al vanaf eind juli in contact te komen maar niets werkt.

Ik kwam er altijd graag. Ik wil dat ze zich van hun beste kant laten zien en eens willen reageren. Eerst dacht ik laten we er even over bellen of mailen. Ik zie de eigenaar blijven reageren op positieve berichten op sociale media maar laat alle klachten liggen. Ik wil mijn volledige betaling terug of met hetzelfde gezelschap een keer gratis komen eten. Ik kwam er altijd graag dus denk ook dat het een incident is,maar wat ze nu doen kan echt niet.

Wij vinden dat Watertuin Naaldwijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Watertuin Naaldwijk?