Klacht Ways.nl: Massage stoel na 5 maanden defect en December 2020 klacht ingediend en binnen de garantie.

Usmany1

Juli 2020 een massage stoel gekocht . December 2020 is het kapot gegaan. Gelijk gemeldt bij Ways en bij Bol.com.
En wil zitten nu in de maand juni2021 en nog steeds is het niet opgelost.
En ik eis nu mijn geld terug.
Ze kome hun afspraken niet na. En op 20 april zouden ze de stoel ophalen en het is niet gebeurd en vandaag 08 juni sturen ze een DHL en hij heeft de stoel geweigerd om het mee te nemen. Dus ik wil mijn geld nu terug eisen omdat dit veeste lang heeft geduurd en ze hadden zich niet aan de termijn gehouden.

Het heeft zo lang geduurd en dus eis ik nu mijn aankoopsom terug.
En ze mogen de stoel komen halen.
Beste, Ik geef jullie een week de tijd om dit op te lossen. Het zou fijn zijn als jullie telefonisch bereikbaar zijn. Het geld eisen kan altijd en dan juridisch. Ik heb genoeg bewijzen om dit te kunnen eisen. Heb ik de vervanging niet binnen een week dan eis ik alsnog het geld. Ook de garantie wil ik opnieuw laten ingaan omdat we weer met een nieuwe stoel te maken hebben. Het geef niet de garantie dat deze stoel werkt. Dus dit moet binnen een week worden opgelost. Stuur de stoel niet in delen want het heeft mijn veel verlof en geld gekost. Nogmaals jullie hebben een week de tijd om dit te regelen. Fijne dag. Mvg Corry Usmany

Ways.nl
    Beste mevrouw Usmany,

Uiteraard vinden ook wij dit een ontzettend vervelende situatie en betreuren we ten zeerste dat uw massagestoel afgelopen december defect is geraakt. Uiteraard mag u dat niet verwachten van zo'n stoel.

We hebben al ontzettend veel contact met elkaar gehad en ik ben het met u eens dat dit inderdaad erg lang duurt. Echter duurt deze kwestie ook al zo lang doordat het in december bij ons is gemeld, maar wij pas eind februari de benodigde gegevens van u hadden ontvangen. Vervolgens heeft u een nieuw onderdeel van ons ontvangen; uiteraard hadden wij gehoopt dat het probleem hiermee opgelost zou zijn. Dit bleek helaas niet het geval.

Hierop volgend hebben wij u een volledige vervanging van de stoel aangeboden. Hiermee wordt het probleem direct verholpen en krijgt u een geheel nieuwe massagestoel. Liever had u hiervoor een volledige terugbetaling ontvangen, maar helaas is dat geen mogelijkheid. Het artikel is defect geraakt buiten het zichttermijn en wij lossen dit dan ook netjes op onder garantie. Onder garantie zijn we verplicht het probleem op te lossen; echter hoeven we het aankoopbedrag niet terug te betalen. Dit heb ik ook nagevraagd bij Bol.com en zij hebben dit aan mij bevestigd. Door deze woordenwisseling over de terugbetaling/vervanging duurt de zaak ook erg lang.

Helaas is het wel bijzonder vervelend dat DPD twee keer niet is gekomen terwijl er wel een ophaalafspraak is bevestigd, en UPS ook niet is komen opdagen. Dat vinden wij uiteraard ook erg vervelend en dit mag natuurlijk echt niet gebeuren. Echter zijn wij hierin helaas afhankelijk van de bezorgdiensten. Ik heb mijn uiterste best voor u gedaan en heb meerdere malen met UPS gebeld om het voor elkaar te krijgen. Gelukkig is de massagestoel nu echt opgehaald en wordt er een vervangende, geheel nieuwe stoel naar u verzonden uit ons magazijn.

Nogmaals mijn excuses voor deze samenloop van omstandigheden.

Team WAYS

Ook een klacht indienen over Ways.nl?