Opgelost door Ways.nl: Ways zou klacht snel oplossen. Niets meer gehoord

sad Opgelost
BorstelDrone#485 EindMuis#143

Ways zou een klacht oplossen met Red je pakketje en Decathlon. Red je pakketje heeft mijn pakket niet bezorgd, Dit bevestigen ze op mail.
Ways werkt samen met Decathlon en Red je pakketje. Ze hanteren een zogenaamd afschuifsysteem waardoor de klant de dupe is.

Mijn geld retour
Decathlon heeft het afgewikkeld

Ways.nl
    Beste meneer Hoefakker,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat ontzettend vervelend om te horen dat u niet goed geholpen bent door onze klantenservice. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben direct even in uw klacht gedoken en ik zie dat uw bestelling helaas vermist is geraakt bij de bezorgdienst, Red je pakketje. Hierdoor hebben zij het pakket niet kunnen leveren. Ik begrijp dat u hier van baalt. Ik zie in mijn systeem dat mijn collega van de helpdesk hier een onderzoek voor is gestart, helaas is deze nog niet afgerond, en vandaar dat zij dus nog geen contact met u hebben opgenomen. Ik heb dit even ingekeken en zie dat het onderzoek bijna op zijn eind is, ik ga mijn collega van deze afdeling dan ook vragen dit af te ronden en de terugbetaling in gang te zetten.

Mijn excuses voor het ongemak rondom uw bestelling, ik begrijp dat dit een vervelende ervaring is geweest. Dit is niet de service waar wij naar streven. Voor het ongemak heb ik u een kleinigheidje opgestuurd per briefpost, hopelijk zult u dit spoedig ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Michelle
    Team WAYS.

Ook een klacht indienen over Ways.nl?