Klacht WE Fashion: 2 pakketjes niet ontvangen toch factuur betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346125
Gebruiker
Peet1312
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december 2017 2 bestellingen niet ontvangen waarvan eentje afgeleverd op nummer 10 en wij wonen op 174. Al ruim 13 maanden bezig met oplossing nu zegt incassobureau dat webshop alleen kan annuleren en we fashion zegt dat alleen incassobureau kan annuleren. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Inmiddels ruim 25 mails verder zonder resultaat.
Nu wilt het incassobureau retourbewijzen zien maar dat is onmogelijk aangezien ik niets ontvangen hebt dus ook niet kan retouren kortom een vervelende kwestie

De oplossing

Dat de facturen worden geannuleerd opnieuw verzenden heeft na 14 maanden geen zin meer. En een oprecht excuus zou op zijn plaats zijn na 14 maanden

1 reactie

  1. Auteur
    WE Fashion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P. de Vries,

    Bedankt voor je bericht.
    Ik zag dat je ook gemaild had. Daar zal ik op reageren.

    Met vriendelijke groet, Team WE Fashion

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peet1312
Datum
Uiteindelijke oplossing Dat er toch maar betaald moet worden maar ik ga niet betalen voor iets wat niet is geleverd. Incassobureau zegt dat alleen de webshop kan annuleren en WE zegt neem contact op met het incassobureau. Dat wordt dus naar de Kantonrechter
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry