Klacht WE Fashion: Een blouse niet kunnen pakken uit het magazijn vanwege een telling

Klachtnummer
# 304008
Gebruiker
C v R
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag in de winkel geweest. Wij zagen de perfecte blouse maar de juiste maat zat er niet bij. Daarom aan de medewerker gevraagd of ze de juiste maat toevallig nog in het magazijn hadden. Tot mijn grote vreugde hadden ze de juiste maat! Maar hij kon deze blouse niet pakken want ze waren bezig met een telling....... en bij andere filialen ook. We moesten een andere dag maar terug komen. Het paarse krokodil verhaal van de OHRA reclame “ja hij staat daar...” maar je krijgt m niet. Echt hilarisch dit en NIET klantvriendelijk!

De oplossing

De jaarlijkse telling doen als het filiaal gesloten is. De klant is koning toch?

1 reactie

  1. Auteur
    WE Fashion
    Datum
    Beste C. de Rooij,

    Goed dat je contact opneemt en wat vervelend dat je deze ervaring had in één van onze filialen. We willen je graag verder helpen!
    Wil je mij laten weten bij welk filiaal je bent geweest? Dan kan ik contact opnemen met de betreffende storemanager.

    Vriendelijke groet,

    Denise
    WE Fashion Customer Service