Klacht WE Fashion: Klantonvriendelijk.

Klachtnummer
# 278349
Gebruiker
Mirna 55
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag een riem en sokken gekocht bij WE Rijswijk. Ik heb deze na één uur weer terug gebracht, ik de vond de plastic riem toch niet mooi. Daar werden vervolgens mijn persoonsgegevens gevraagd zoals naam en telnr. Ik zei nee, want daar heb ik geen zin in. Zij weigerden vervolgens mijn geld terug te geven. Ik zei een fakenummer te geven en dat was ook goed! Ik ben erg boos. Er staat nergens dat ik bij retourneren mijn persoonsgegevens moet achterlaten. Wij kopen vanaf nu ook geen pakken meer bij WE.

De oplossing

Een klantvriendelijke benadering in een winkel en een klantvriendelijke oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    WE Fashion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste WE klant,
    Onze excuses, we hebben je klacht niet eerder opgemerkt. We hebben het besproken met de winkel. Ze vinden het vervelend dat het is voorgevallen.
    Ze zullen het in het team bespreken. Het achter laten van persoonsgegevens bij een retour is voor de bevestiging dat je het geld ontvangen hebt.
    Andere gegevens zoals een handtekening of een postcode is ook voldoende. We betreuren het dat je ontevreden gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan de winkel.

    Omdat we je graag nog eens zien in 1 van onze filialen of in onze webshop, zenden wij je hierbij een code voor 20% korting op je volgende bestelling.
    Deze code is 3 maanden geldig en kan eenmalig gebruikt worden. In de bijlage vind je alle details.
    Veel shopplezier!

    Met vriendelijke groet,
    Joyce Team WE Fashion