Klacht WE Fashion: Pakket is niet aangekomen na retourzending

# 195341
Kyra

Op 20/09/2016 heb ik 2 broeken ontvangen van de WE welke ik besteld heb via het internet. Helaas ik heb niet de juiste kleding ontvangen waardoor ik genoodzaakt was om een deel van de bestelling retour te zenden. Ik heb een rode en een blauwe broek besteld en heb helaas 2 blauwe broeken ontvangen.
1 van deze broeken heb ik dezelfde dag nog retour gestuurd aan de WE, tot op heden heb ik geen bericht gekregen dat mijn pakket is aangekomen. Helaas ben ik niet meer in het bezit van de track&trace code. Waardoor ik ook niet kan kijken waar het pakket is kwijtgeraakt.

Op advies van de WE heb ik contact gehad met postNL of ze het pakket kunnen achterhalen. Helaas is dit niet mogelijk. Ook ben ik bij het service punt geweest waar ik het pakket heb afgeleverd. Helaas kunnen ook zij niks voor mij betekenen.

Ik begrijp dat het deels mijn eigen fout is, omdat ik niet in het bezit ben van een track&trace code en hierdoor niet kan achterhalen waar het pakket is. Maar omdat de WE mij een verkeerde broek heeft opgestuurd ben ik genoodzaakt geweest om dit artikel terug te sturen.

Graag zie ik een oplossing van het bedrijf en ga ik er mee akkoord als de kosten 50/50 worden gedeeld.

Op dit moment ben ik namelijk mijn kleding kwijt en mijn geld.

WE Fashion
    Beste Kyra,

Zoals aangegeven in onze laatste email willen we je nog steeds graag helpen en proberen met je mee te denken naar een oplossing. We hebben al aangegeven dat we zonder track en trace code geen bewijs van retour hebben en dus niet kunnen nagaan waar het pakket zich bevindt.

We hebben je een email gestuurd met het verzoek om gegevens van het servicepunt waar je bent geweest, wellicht dat we via onze contactpersoon van PostNL nog de track en trace code kunnen achterhalen.

Vriendelijke groet,
    WE Fashion