Klacht WE Fashion: Snelle kapotte onderbroeken binnen een half jaar, terwijl andere niet kapot zijn.

Harold

Vier onderbroeken van we - fundamentals - hebben na nog geen half jaar op dezelfde plek gaten. We noemt dat slijtage. Als je van hetzelfde bedrijf en merk onderbroeken hebt die al jaren mee gaan, is dat op zijn minst bijzonder. Hierbij neem ik dan ook afscheid van we en koop daar geen sokken, onderbroeken, hemden en t-shirts meer. Dat schilt ze een paar honderd euro per jaar, een paar duizend over 10 jaar.

Vier nieuwe onderbroeken en zeggen dat het ligt aan de kwaliteit van de onderbroeken (productiefouten)

WE Fashion
    Beste Harold,

Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de boxershorts. Ik begrijp dat je hier al eerder contact over hebt gehad met een collega in het filiaal Haarlem. Mag ik misschien foto's ontvangen op onderstaand e-mailadres, dan ga ik hier intern nog even navragen wat wij hierin voor je kunnen betekenen.

contact@wefashion.com

MvS^Team WE
    Harold
    Gaten vallen in boxershorts WE Fashion. Tijd om dit te delen met social media. De vier boxershorts met gaten liggen in filiaal Haarlem.

Ook een klacht indienen over ?