Klacht WE Fashion: verkoop kapotte artikelen

imma_079

Als tevreden klant ben ik vorige week vrijdag bij de WE twee polo shirtjes gaan kopen. Ik had de week ervoor al een aantal artikelen gehaald waar ik erg tevreden over was. Bij aankomst thuis heb ik gelijk een nieuwe polo aangedaan omdat ik een feestje had in de avond. Mijn moeder deed mijn haar nog even en zag een groot gat in de polo boven mij schouderblad, ik had het shirt net 2 minuten aan. Al deed me moeder mijn haar niet zou ik de hele avond voor aap hebben gelopen.
Nu ben ik gister (24-6) terug gegaan naar de WE om het te ruilen, maar dit was niet mogelijk. De vrouw achter de toonbank was de manager van WE Zoetermeer en schijnt het allemaal beter te weten. Ze beweerde mij dat het shirt niet zo de winkel had kunnen verlaten en toch is dit gebeurd. Alles wordt gecheckt zei de manager en extra door de medewerkers in de winkel tijdens het opvouwen etc. Ik ben van mening dat mensen fouten maken en dingen over het hoofd kunnen zien. Gaan jullie zo met nieuwe klanten om?

Als oplossing zou ik graag een vergoeding willen en een beetje erkennen zou prettig zijn. Ik vind het schandalig dat dit kan gebeuren, op deze manier kunnen kapotte artikelen dus gewoon verkocht worden. Het gaat hier om 16 euro en ik denk dat ik het wel overleef, maar wanneer het gaat om een duurder artikel is dit een kwalijke zaak.
Ik heb zelf de klantenservice gebeld, maar die belt vervolgens dezelfde zaak waar ik mijn aankoop heb gedaan voor advies. Natuurlijk gaat de manager weer hetzelfde zeggen waardoor ik vervolgens alsnog geen poot heb om op te staan.

WE Fashion
    Zoals telefonisch afgesproken met de klant, zal er morgen overleg zijn tussen de klant en de winkel.