Klacht WE Fashion: WeFashion bestelling niet geleverd, wel betaald en Customer Service We Fashion reageert niet

W. Jonas

13 augustus jl bestelling geplaatst en betaald; ordernummer 21521714. Bevestigingsemail ontvangen met daarin de mededeling "binnen twee dagen bezorgd".
15 augustus email ontvangen "Order verstuurd" met daarbij een track & trace-code. Poststuk blijkt nog niet aangeboden bij PostNL
19 augustus; nog niets ontvangen, Track&Trace: nog niet aangeboden. E-mail verstuurd aan Wefashion.
22 augustus: Email ontvangen van We Fashion, met bevestiging van ontvangst klacht, casenummer I1708 3514) en "Wegens grote drukte via de e-mail......" Geen inhoudelijke reactie en bestelling nog niet ontvangen. Track & Trace: nog niet aangeboden bij PostNL
25 augustus: T&T: Nog niet aangeboden bijPostNL en nog geen reactie van WeFashion. Klantenservice gebeld;13 minuten aan de lijn (Al onze medewerkers in gespek ....), vervolgens via keuzemenu 1:"Wilt u wordenteruggebeld" JA, telefoonnummer casenummer enordernummer ingesproken en .....
- Niet teruggebeld,
- Trach & Trace: niet aangeboden bij PostNl
- Bestelling niet ontvangen
- Bedrag niet terug ontvangen

Inhoudelijke reactie en geld terug

WE Fashion
    Beste heer Jonas,

We vinden het heel vervelend dat u op uw pakket moet wachten en dat u vervolgens geen reactie op uw email krijgt. We bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

We nemen via de email direct contact met u op.

Vriendelijke groet,
    Team WE

W. Jonas
Uiteindelijke oplossing Excuses aangeboden, maar nog geen oplossing; bestelling nog steeds niet ontvangen en geld niet teruggestort. WeFashion heeft het voornemen (?) mij als terugbetaling een digitale giftcard (tegoed bon) te sturen. En dan? Weer een bestelling doen, die WeFashion wederom niet verstuurt en vervolgens alleen reageert wanneer de Consumentenbond zich er mee bemoeid? Nou nee. Met WeFashion ben ik wel klaar. WeFashion, Geef mij m'n geld terug, schrap mijn klantgegevens en laat onze wegen scheiden. Er zijn nl genoeg bedrijven die hun klanten wel serieus nemen.