Klacht Wealer: Wealer heeft een verkeerde diagnose gesteld en geprobeerd de klant op onnodige kosten te jagen

Klachtnummer
# 145603
Gebruiker
T. Goyaarts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onze auto, een Skoda Fabia van vier jaar oud, was op 26 November 2015 door Kwik Fit Brunssum afgekeurd voor de APK ivm een motorstoring.
Auto op 27 November 2015 ter reparatie en keuring aangeboden aan Skoda Wealer in Sittard. Wealer heeft de motorstoring verholpen maar keurde de auto opnieuw af, nu omdat de ruitenwisser niet werkte. Wealer gaf daarbij aan dat de schakelaar voor de ruitenwisser vervangen moest worden, een reparatie die minstens 270 Euro zou gaan kosten. Wij hebben de auto opgehaald en ter reparatie aangeboden aan een bevriende monteur. Deze stelde vast dat de zekering voor de ruitenwisser verwijderd was en dat de kabel aan de achterkant van de zekeringenkast uitgetrokken was.
De Chef werkplaats heeft uiteindelijk teruggebeld en maakt de klant voor leugenaar uit door simpelweg te ontkennen dat de zekering ontbrak.

Gewenste oplossing

Compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wealer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wealer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen