Opgelost door Webactueel: Slechte ervaring WebActueel

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 574930
Gebruiker
ZoeteWalstro#707
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wie heeft ervaring met Webactueel zit in een geschil waarbij webactueel veel beloofd maar niet heeft geleverd. Beloofde met zijn marketing meer omzet en klanten dmv SEO en SEA, inmiddels een hoop geld lichter en geen klanten en geen hogere omzet. Mijn ongenoegen geuit, maar helaas zonder succes. Ze sturen alleen maar facturen en herinneringen en deurwaarders. Focus is geld en niet klanttevredenheid.

Wie heeft ook slechte ervaring hiermee en hoe heb jij het geschil opgelost?

alvast bedankt

Gewenste oplossing

geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webactueel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Webactueel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen