Klacht Webbilling: Onterecht Geld Betalen voor wat ?

Klachtnummer
# 95591
Gebruiker
nishi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik Kreeg sinds Januari dit jaar rekeningen van het NIB Purmerend of ik 55 Euro wil storten de Incasso waren 40 euro want Webbilling zou zogenaamd niet hebben kunnen incasseren na wat telefoontjes met mijn Banken is er helemaal geen sprake van blokkade op de rekeningen ! makkelijk dat is weer gauw verdient voor Webbilling en NIB
Dus krijg ik weer een Rekening met een Flinke Boete boven op de zogenaamde verleenden diensten van SexPartnerClub waar ik een keer gebruik van gemaakt hebt
ik krijg hun ook niet telefonisch te pakken of het is Duits en erg vaag ik wilde mij account verwijderen van de site en dat lukt niet zo genaamd technische storing. Kortom dit is pure oplichting en voor mij Onmacht! Wat moet ik doen?
Groeten Robbert Keer
Middelburg.

De oplossing

Zowieso mijn Geld terug en niks meer te maken hebben met deze oplichterij!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webbilling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?