Klacht Webbull: Twijfels over echtheid Bio-oil

Klachtnummer
# 173514
Gebruiker
Mariam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs voor het eerst iets besteld bij Webbull.nl Opzetborstels van Oral B en Bio-oil 200 ml. De bestelling werd netjes geleverd en met de opzetborstels was niks aan de hand, echter de staat van de verpakking en het flesje van de Bio-oil riep bij mij vraagtekens is.Dit heb ik dan ook meteen gemeld bij Webbull. Zie hieronder het mailtje dat ik naar ze heb gestuurd (17 juni j.l.):Beste klantenservice, Ik ben een nieuwe klant en heb onlangs een bestelling gedaan. Het gaat om het product Bio-oil 200 ml.Ik ben niet tevreden over de staat van levering, namelijk:De verpakking was niet geseald; schenkdopje ziet er niet uit zoals het hoort. Het is lastig te omschrijven, maar de opening (het gaatje) is ongelijk, alsof er iets in heeft gezeten, om het dopje eruit te halen, of iets uit het flesje te halen. daar lijkt het op.Ik hoop dat u iets meer duidelijkheid kunt geven en mijn twijfels (over de echtheid van dit product) weg kunt halen. Met vriendelijke groet, Mariam Stitou.

De oplossing

Ik heb 2 mailtjes gestuurd, maar geen reactie gehad. Ik zou graag antwoord willen op mijn vragen: - Waarom was de verpakking niet geseald? en waarom lijkt het alsof er met de inhoud is geknoeid?
Als de Bio-oil nep blijkt te zijn, wil ik uiteraard mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webbull hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webbull?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen