Klacht Webcasso: Bezoek deurwaarder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 161762
Gebruiker
elke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen bezoek gehad van een deur waarder. Die overhandigde mij een dik dossier. Daarin stond dat ik spullen besteld heb bij otto en niet betaald heb. Dit is overgegaan naar directpay en nu dus naar webcasso. Er staat in dat er verschillende aanmaningen zijn gestuurd en dat ik 3 februari voor had moeten komen maar wij hebben nooit iets ontvangen! Het parket nummer van de rechtzaak is bij het OM NIET bekend! Ook heb ik 3x contact gehad met Otto en er zijn geen gegevens van mij bekend. Zij konden bevestigen dat ik daar geen klant ben en nooit iets besteld heb! Graag wil ik dat alles stopgezet wordt. Ook heb ik aangifte gedaan van al deze feiten bij de politie Zeeland /west Brabant

De oplossing

Dat alles stopgezet wordt!

2 reacties

  1. Auteur
    Webcasso
    Datum
    Geachte heer /mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcasso BV.
  2. Auteur
    elke
    Datum
    Mij willen ze niet te woord staan maar mijn moeder wel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Webcasso?