Klacht Webcasso: Dagvaarding verkeerde persoon, rekeningen Simpel.

Zvrco

Ik heb in januari 2016 een dagvaarding ontvangen op mijn naam wegens de zogenaamd niet betaalde rekeningen van Simpel. De eerste aanschrijving van Webcasso dateert uit september 2015. Toen bleek dat Webcasso mij een onbetaalde rekeningen stuurde van een persoon die wel dezelfde achternaam heeft, maar in Amsterdam woont en heeft voor mij onbekende bankrekeningnummer. Het incasso bureau webcasso heeft mijn gegevens uit de gemeente basis register gehaald (ik woon al mijn hele leven in Nijmegen!) en dagvaarden mij nu op een vordering van iemand anders . Na mailtje op 12 oktober 2015 geen reactie. Webcasso dagvaardt de verkeerde persoon en dit mogen ze wettelijk niet eens doen! Ik ga deze week een aangifte bij de politie doen tegen Webcasso. En mocht het tot de rechtzaak komen, dan daag ik ze uit om aan de rechter uit te leggen hoe zij mij bij dit hele verhaal hebben betrokken.

Stoppen met aanschrijven en de dagvaarding intrekken!!!!!

Webcasso
    Geachte heer Kunovac,

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.
    Webcasso
    Geachte heer Kunovac,

Webcasso BV.

Ook een klacht indienen over Webcasso?