Klacht Webcasso: Dagvaarding

Klachtnummer
# 196188
Gebruiker
Staatsslaaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo ik heb rond 19 oktober en brief van webcasso gekregen met een te betalen bedrag. Ik heb hier voor 25 oktober een mail gestuurd voor een betalingsregeling. Ik moest binnen 8 dagen reageren.Nu 18 november reageren ze pas terug. Tot verbazing zie ik dat het bedrag met 1/4e verhoogd is. Na navragen bleken dit de kosten voor dagvaarding te zijn. Ten 1e ik heb geen dagvaarding gehad, ten 2e ik was op tijd met de regeling aanvragen. Webcasso reageert zelf zo laat.

De oplossing

De kosten van dagvaarding van het bedrag af. En dagvaarding van tafel af.

1 reactie

  1. Auteur
    Webcasso
    Datum
    Geachte heer /mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcasso BV.

Ook een klacht indienen over Webcasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen