Opgelost door Webcasso: Geen schuld bij T Mobile.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 518549
Gebruiker
deMan3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meerdere malen telefonische contact gehad. Ooit heel veel jaren geleden woonde nog bij ouders thuis T Mobile abonnement gehad geen openstaande schulden gehad. Steeds krijgen mijn ouders een brief met wij zijn voornemens om Uw dossier uit handen te geven. Steeds neem ik zelf telefonische contact op. En dan zullen ze het nakijken. Echter woon al jaren op mezelf en heb geen schuld bewijzen zijn er ook niet. Ik wil dat dit nu opgelost wordt!!!!

De oplossing

Oplossen en snel.

1 reactie

  1. Auteur
    Webcasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw email, deze hebben wij in goede orde ontvangen.

    Wij hebben u inmiddels de gevraagde stukken per email toe gestuurd.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deMan3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Webcasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen