Klacht Webcasso: Onbetrouwbaar en onbereikbaar, niet te vertrouwen en je wel op kosten jagen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 264609
Gebruiker
Richard1804
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen betalingsregeling willen afspreken en dreigen met een dagvaarding, correspondentie die niet gestuurd is opeens meekomen, niet te woord staan en alleen maar dreigen, en niet antwoorden op vragen die je stelt, persoonlijk niet te woord staan en onbereikbaar per telefoon

De oplossing

Mijn vragen te beantwoorden, luisteren wat er fout gegaan kan zijn, betalingsregeling afspreken en je gewoon te woord staan als volwassenen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard1804
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, ze hebben me gebeld,op dinsdag 20 juni om 09.28uur, ik was toen helaas in bespreking, zou terug gebeld worden, 34 uur later nog niets gehoord, zelf gebeld weer in de wacht gezet voor 30 minuten. en weer niet bereikt, dus niet opgelost, weer bellen met een anoniem nummer, gelukkig voicemail ingesproken, maar ja dan houd het dus weer op. Ook een mail gekregen op 20 jun. 09:31 CEST : Ik heb zojuist getracht u te bellen. Helaas kreeg ik gelijk uw voicemail. Zoals ingesproken probeer ik u nog in de loopt van de dag te bellen. Mocht u zelf eerder kunnen bellen dan is dat ook prima. U kunt vragen om u met mij door te verbinden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Webcasso B.V. Mevrouw J.Omerovic en meteen erbij :Uw aanvraag is gesloten. Echt bizar, goed nederlands ook dat mailtje. Klacht blijft dus staan, niets afgehandeld
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Webcasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen