Klacht Webcasso: oneens over factuur van youfone

Klachtnummer
# 173314
Gebruiker
las
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had een abonnement bij youfone in Maart 2012, vanaf begin heb probleem mee van facturen de niet kloppen. in de begin kreeg ik een factuur van 01-02-2012 toen heb ik aan gegeven dat mijn abonnement begint pas 01 maart 2012 brieven geschreven wordt niet reageerde . In october kreeg ik weer brief van webcasso dat ik moet als nog de factuur betalen weer 3keer email gestuurd wordt niet gereageerd dan bel ik om te vragen wat de stand van zaak is wordt gezegd ik moet wacht. een van de ander dag kreeg en dagvaarding weer contact opgenomen met webcasso zeiden ze tegen mij ik hoeft niet naar de rechtbank omdat mij bezwaar wordt in bahandeling genomen, ik ben niet geweest. Om begin april kreeg ik weer een vonnis van de rechtbank dat ik moet betalen, ik ben gelijk naar de judish loket gewest die hebben voor mij webcasso gebeld die zeiden weer een brief geschreven naar webcasso wordt niet geageerd. 15-06-2016 wordt beslag opgelegd op mijn inkomen en auto

De oplossing

Dat mijn bezwaar wordt gekeken. geeft antword op mij email. wees eerlijk niet zeggen wachten dan gaan jullie tocht verder met dezack

4 reacties

  1. Auteur
    Webcasso
    Datum
    Geachte heer /mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcasso BV.
  2. Auteur
    Webcasso
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld. Uitleg is verzonden naar mamadoulama@hotmail.com

    Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.
    Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Webcasso BV.
  3. Auteur
    las
    Datum
    Geachte Mw,
    Ik heb alle mails wat ik heb aan jullie gestuurd. Mijn emails word niet beantwoord. Ik ben niet mee eens van u reactie. Ik wil weten hoe ik de emails naar u kunt doorsturen als bewijs.
    Met Vriendelijk Groet
    Isata
  4. Auteur
    Webcasso
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Barrie,

    Bedankt voor uw reactie. Wij moeten helaas terugverwijzen naar onze eerder mail en u nogmaals mededelen dat de factuur terecht is.
    Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet,

    Webcasso BV

Ook een klacht indienen over Webcasso?