Klacht Weber: De fa. Weber wil niet dat ik nog een kippepoot grill

C.J. Venema

Ik was een fan van de Weber BBQ's en heb daarom ca. 2 jaar geleden een nieuwe gasbarbecue gekocht bij Intratuin van Weber, daarbij ik ook bepaalde accessoires gekocht, zoals een elektrisch draaispit van €170,00 en een bijpassende korf voor dat spit van €60,00. Nu ben ik verhuisd en ben ik die metalen pin kwijtgeraakt die in het draaispit hoort. Het resultaat is dat ik het spit en korf niet meer kan gebruiken, ik ben naar Intratuin gegaan voor een oplossing, de medewerker van Intratuin heeft voor me gebeld naar de fa. Weber, maar kreeg nu op het rekest, zelf ik heb ik een mail gestuurd naar Weber, maar men verkoopt, dus ik heb niet om iets gratis gevraagd, of levert geen losse onderdelen, wat betekent dat ik dus deze spullen t.w.v. €230,00 bij het grofvuil kan zetten. Ik vind dit alles zeer klantonvriendelijk en weinig servicegericht, ze krijgen heus wel eens van die draaispitten terug en die worden allemaal in de bak gegooid, dus je zou denken, een beetje om je heen kijken en zo'n stang kun je zo uit diezelfde bak pakken.

Ik wil dat ze nog eens rond gaan kijken of er toch niet ergens een stang rondslingert voor een draaispit bestemd voor de BBQ 2000 serie

Wij vinden dat Weber hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weber?