Klacht Webesto benelux BV: Vertrouw [naam verwijderd door moderator] niet!

Klachtnummer
# 310475
Gebruiker
Kastenleed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de tussenpersoon [naam verwijderd door moderator] heb ik in januari een kast besteld en betaald bij Webesto. Enkele dagen later kreeg ik bericht van hem dat het bedrijf failliet is. Webesto zou gelieerd zijn aan de producent van de kasten mjoy GmbH & Co KG. [naam verwijderd door moderator] is sindsdien niet meer te bereiken. Op Trustpilot lees ik dat meer mensen deze ervaring hebben met Webesto.
Via de curator in Duitsland heb ik gehoord dat de producent van de kasten niet aansprakelijk is, maar dat dit Webesto is.
Webesto blijkt na zoeken op internet een 1-persoonsbedrijf te zijn. De eigenaar ik Profurn Holding BV, maar Profurn is ook van [naam verwijderd door moderator] , evenals [naam verwijderd door moderator] Agenturen (Kvk: nummer 24465986; Branche: Handelsbemiddeling in meubels, huishoudelijke artikelen en ijzerwaren; Vestigingsnr.: 000005065720; Soort inschrijving: Hoofdvestiging; Werkzame personen: 1 werknemer; Adres: Roos 1, 2925XG Krimpen aan den IJssel. Dit is in een nieuwe woonwijk). Op een andere site staat als adres Roos 2.
Het lijkt erop dat [Naam verwijderd door moderator] er met mijn geld vandoor is.

De oplossing

lk wil heel graag mijn geld terug (E 875,32) van Webesto/[naam verwijderd door moderator] En ik stel voor de bedrijven van [naam verwijderd door moderator] eens goed doorgelicht gaan worden door officiële instanties. Webesto is failliet, maar ik wil waarschuwen: vertrouw [naam verwijderd door moderator] en zijn andere bedrijven niet!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webesto benelux BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webesto benelux BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen