Opgelost door Webprint.nl: Afwijkend product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24966
Gebruiker
ddj571
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een foto op aluminium van 40x30 besteld.
Tijdens het uploaden van de foto komt er een moment dat je op "controle" kunt drukken om te zien hoe het product er uiteindelijk uit komt te zien. De controle liet een gecentreerde foto zien waarbij het onderwerp mooi in het midden stond. Bestelling op basis van deze controle geplaatst.
Het geleverde product liet een foto zien waarbij de rechterkant afgesneden leek te zijn. Het onderwerp stond volledig op de rechterrand. De manier waarop de foto afgedrukt was deed afbreuk aan het onderwerp.
Webprint.nl blijft van mening dat het product door hen niet verkeerd is geleverd. Ik heb d.m.v. printscreens aangetoond dat het wel degelijk aan hun zijde verkeerd gegaan moet zijn. Ik heb meerdere keren dezelfde actie gedaan op de site zoals bij de eerste bestelling en telkens kreeg ik dezelfde controle afbeelding te zien als die waarop ik mijn bestelling heb geplaatst. Met Webprint kom ik er niet meer uit.

De oplossing

Aangezien ik vind dat ik door de klantenservice niet begrepen ben en geen vertrouwen meer heb op de door Webprint.nl geleverde producten wil ik op basis van hun "niet goed, geld terug" garantie mijn geld terug. Ik heb de foto gekocht tijdens een kortingsactie waarbij ik 25% korting kreeg op de aankoopprijs van 29,95. Ik wil daarom graag 22,45 terug zien op mijn rekening. De andere geleverde producten (poster en foto's houd ik waardoor ik ook de verzendkosten accepteer).

3 reacties

  1. Auteur
    Webprint.nl
    Datum
    Geachte heer de Jong,We vinden het vervelend om te horen dat het ontvangen product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben u gisteren per (uitgebreide) e-mail kenbaar gemaakt wat er mis is gegaan. U heeft de afbeelding te veel naar rechts geplaatst waardoor de foto op deze wijze is afgedrukt. Kennelijk is dat voor u vooraf niet duidelijk geweest en is de afdruk op deze wijze besteld. Helaas voldoet de afdruk niet aan uw verwachtingen. Wij zullen onze administratie vandaag vragen het bedrag van €22,45 aan u over te maken. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Webprint
  2. Auteur
    ddj571
    Datum
    Ik ben blij dat Webprint uiteindelijk heeft besloten om het geschil op deze manier af te handelen.
  3. Auteur
    ddj571
    Datum
    Jammer dat het niet zonder tussenkomst van het klachtenkompas afgehandeld kon worden. Uiteindelijke oplossing stemt mij tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ddj571
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Webprint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen