Klacht Webprint.nl: Meerdere malen bij toevoegen Foto’s budget aangeklikt, berekend als duurdere foto’s

Peetje

Altijd tevreden klant geweest, nu een flinke afknapper. Duidelijk steeds gekozen voor budget foto’s omdat ik heel veel foto’s moest bestellen.
Staat nu de prijs per foto 3 ct. duurder aangegeven.
Mail gestuurd maar ook direct gebeld of dit in het proces nog kan veranderen. Nee was niet mogelijk. De bestelde foto’s waren in een andere klasse.
Als ik dat had geweten had ik elders mijn bestelling geplaatst. Zeker ook na telefonische benadering.

Als het omgezet kan worden naar de budget, en zo niet een terugstorten van het teveel betaalde, bijna 20 euro.

Peetje
    Een keer gemaild op de dag zelf, krijgt binnen twee dagen antwoord, niet dus, nog een keer gemaild, antwoord:

Dat ik het zelf voor de afronding gezien moest hebben dat ik de verkeerde foto's in mijn mandje had liggen. Ja, ik had gezien dat de foto's '10cm' waren, maar dat was bij budget ook zo. Nee ze kunnen niets meer voor mij betekenen, want ze hadden geleverd wat ik besteld had.
    Het feit dat er niet erkend wordt dat er een risico is dat bij anderen ook een andere bestelling uit komt dan ze eigenlijk bedoeld hadden is wel voor hun een toevallige winst.
    Hetzelfde als ik bij een Gamma de aanbieding latex van 27,50 in mijn mandje leg en er uiteindelijk toch 39,95 voor betaald moet worden als ik niet op zou letten. (Vandaag gebeurd!) Dat wat je voor een bepaalde prijs besteld, wordt geleverd aan een andere prijs.

Ja, ik had beter moeten opletten...
    Wellicht had ik tegen mijn natuur in de hakken in het zand moeten zetten en de opdracht meteen moeten cancelen!!

Dus mensen Let op,!

Erg teleurgesteld in de afhandeling!

Peetje

Ook een klacht indienen over Webprint.nl?