Klacht Webreus.nl: Opzegging abonnement

Klachtnummer
# 275429
Gebruiker
wagraphik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het eerste jaar (jaarcontract) heeft de consument maandelijks het recht om het abonnement stop te zetten.

Nu krijg ik 1 maand van te voren een factuur het nieuwe jaarcontract zonder enige meldingen/waarschuwing als; dat de 60 dagen opzegtermijn nadert en of ik überhaupt het contract wil doorzetten. Ofwel, hij wordt stilzwijgend doorgevoerd.

De oplossing

Dat ik mijn contract op kan zeggen en dat ik het maandelijkse bedrag betaal. Aangezien een consument wettelijk gezien 1 maand opzegtermijn heeft, zal ik nog 1 maand moeten betalen. Kosten zijn 'X' : 12 = 'Kosten' (van het nieuwe nieuwe jaar contract).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webreus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webreus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen