Wij vinden dat Webreus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Webreus.nl: Website opeens in quarantaine
Details
De klacht
Voor een klant heb ik een paar jaar geleden een website gebouwd die draait bij Webreus. Elk jaar krijgt de klant een factuur voor het verlengen van het abonnement. Dit jaar is dat kennelijk niet gebeurd waardoor er ook niets is betaald. Dat komt nu aan het licht omdat de website opeens onbereikbaar is omdat die zonder aankondiging in quarantaine is gezet! Na onderzoek blijkt dat Webreus dit jaar heeft verzuimd een factuur te sturen. Dat vind ik onacceptabel, maar Webreus reageert nergens op.De oplossing
Webreus zou net als elk voorgaande jaar een factuur moeten sturen zodat er betaald kan worden. Dan kan de site weer openbaargemaakt worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.