Klacht Webreus.nl: Website opeens in quarantaine

Klachtnummer
# 184858
Gebruiker
tureluur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor een klant heb ik een paar jaar geleden een website gebouwd die draait bij Webreus. Elk jaar krijgt de klant een factuur voor het verlengen van het abonnement. Dit jaar is dat kennelijk niet gebeurd waardoor er ook niets is betaald. Dat komt nu aan het licht omdat de website opeens onbereikbaar is omdat die zonder aankondiging in quarantaine is gezet! Na onderzoek blijkt dat Webreus dit jaar heeft verzuimd een factuur te sturen. Dat vind ik onacceptabel, maar Webreus reageert nergens op.

De oplossing

Webreus zou net als elk voorgaande jaar een factuur moeten sturen zodat er betaald kan worden. Dan kan de site weer openbaargemaakt worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webreus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webreus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen